Przegląd
Nasza polityka zwrotów i zwrotów trwa 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.
Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych ze zwrotu. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy również produktów, które są artykułami intymnymi lub sanitarnymi, materiałami niebezpiecznymi lub łatwopalnymi cieczami lub gazami.
Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.
Prosimy nie odsyłać zakupu do producenta.
Zwroty
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.
Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu określonej liczby dni.
Opóźnienia w zwrotach
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często jest trochę czasu na przetwarzanie przed wysłaniem zwrotu.
Jeśli po wykonaniu tych czynności nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem {e-mail}.
Wyprzedaże
Zwrotowi podlegają tylko produkty o normalnej cenie. Przedmioty sprzedaży nie podlegają zwrotowi.
Wymiana
Produkty w sklepie nie podlegają wymianie na inne. Prosimy o wyrozumiałość. Możesz zwrócić produkt zgodnie z opisem w pozostałych punktach, ale nie podejmujemy się wymian.
Podarunki
Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysłaniu bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt podarunkowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu bon podarunkowy zostanie wysłany do Ciebie.
Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent podczas zakupu lub dawca prezentu wysłał zamówienie do siebie, aby przekazać Ci go później, wyślemy zwrot pieniędzy do dawcy prezentu, a on dowie się o Twoim zwrocie.
Potrzebujesz pomocy?
Pisz na adres {email} w kwestiach związanych ze zwrotami.